تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فیزیک هسته ای و مقالات و مطالب آموزشی رایگان


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 125
  • بازدید کل : 333410

انرژى هسته اى و ضرورت هاى زمانه


به رغم تلاش هاى گسترده و مانع تراشى هاى غرب در جهت بازداشتن ايران از دستيابى به فناورى هسته اى، روز سه شنبه ۲۲ فروردين ،۱۳۸۵ اعلام شد با پايدارى مردم و دولت و تلاش و مجاهدت دانشمندان ايرانى، سرانجام ايران موفق شد به چرخه كامل سوخت هسته اى برسد و به عنوان هشتمين كشور جهان به باشگاه هسته اى جهان بپيوندد. اعلام اين خبر مسرت بخش در شرايطى كه قدرت هاى جهانى فشارهاى زيادى را در جهت عدم دستيابى ايران به فناورى هسته اى وارد مى كردند، دل هر ايرانى را شاد كرد و حس غرور و افتخار ملى را در بين مردم افزايش داد.
دستيابى ايران به چرخه سوخت به اين معنى است كه ايران توانسته است مراحل استخراج سنگ اورانيوم، تبديل سنگ به كيك زرد، تبديل كيك زرد به هگزا فلورايد اورانيوم يا همان uf6، انجام عمليات غنى سازى روى uf6 و خالى كردن فلور آن و تهيه اكسيد اورانيوم غنى شده، تبديل اكسيد اورانيوم غنى شده به قرص هايى با عرض هشت دهم و طول يك سانتى متر كه اين قرص در درون غلاف زيركنيوم قرار مى گيرد و ميله هاى سوخت را تشكيل مى دهد را با موفقيت به پايان برساند.
اين فناورى كه فقط در انحصار چند كشور خاص مى باشد داراى مزاياى بيشمارى است كه با توجه به اهميت و لزوم بهره بردارى از انرژى هسته اى در حال حاضر و آينده، كشورهاى داراى اين فناورى تلاش گسترده اى را براى حفظ انحصار آن و جلوگيرى از دستيابى ايران به اين فناورى به كار بستند ولى در نهايت دانشمندان ايرانى ثابت كردند كه ذهن خلاق ايرانى معجزه مى كند و كارشكنى هاى قدرت هاى استكبارى هم نمى تواند مانع عزم و اراده ملت ايران شود.
يكى از سوالاتى كه معمولا از سوى مردم مطرح مى شود، اين است كه لزوم دستيابى به اين فناورى چيست و آيا با توجه به فشارها و تهديدهايى كه از سوى دشمنان ايران مطرح مى شود، پافشارى براى دستيابى به اين فناورى توجيه عقلانى دارد يا نه؟ در پاسخ به اين سوال مى توان گفت: علاوه بر مزاياى گوناگون اقتصادى، علمى، زيست محيطى، پزشكى، تامين انرژى و... كه استفاده از انرژى هسته اى به همراه دارد، در حال حاضر شرايط نظام بين الملل به گونه اى است كه براى حفظ و ارتقاى موقعيت خود استفاده از علوم استراتژيكى مانند فناورى هسته اى، اجتناب ناپذير است.
در حقيقت بعد از حوادث يازده سپتامبر فضاى جهان به شدت امنيتى شده و با مطرح شدن انواع تهديدات جديد، اكثر قدرت ها به دنبال تجهيز خود در مقابل اين تهديدات مى باشند. با توجه به موقعيت منحصر به فرد كشور ما در منطقه و جهان و همچنين اهداف بلند مدت نظام، كه براساس چشم انداز ۲۰ ساله كه با هدف تبديل شدن به برترين قدرت در سطح منطقه و همچنين تبديل ايران به يك قطب پيشرو در زمينه علمى، اقتصادى و فرهنگى مى باشد، دستيابى و بهره بردارى از انرژى هسته اى به عنوان يكى از علوم پيچيده و استراتژيك اجتناب ناپذير مى باشد.
از سوى ديگر در دنياى كنونى مفهوم امنيت تغيير يافته است و كشورهايى كه مى خواهند در قرن ۲۱ به عنوان پايگاه قدرت مطرح شوند، دستيابى به نظام دفاعى و اقتصادى مبتنى بر تكنولوژى هاى برتر را كه بر محور قدرت نرم افزارى قرار دارد به عنوان مهم ترين كانال امنيتى براى خود جست وجو مى كنند.
در حقيقت بهره بردارى از انرژى هسته اى مى تواند به عنوان كليدى براى دستيابى به ديگر اهداف استراتژيك مورد استفاده قرار گيرد. همچنين با توجه به تهديداتى كه از سوى دشمنانى مانند اسراييل و زرادخانه هاى مخفى اين رژيم و همچنين دشمنان فرا منطقه اى، در مورد ايران مطرح مى باشد، با ارتقاى موقعيت و وجهه كشورمان، دستيابى و بهره بردارى از انرژى هسته اى حتى در مقياس صلح آميز آن تا حدودى موجب ظهور موازنه قدرت و يا بازدارندگى و در نتيجه تغيير و تعديل تهديدات منطقه اى و فرامنطقه اى مى شود.
از سوى ديگر شواهد موجود نشانگر آن است كه رقابت جديدى بر سر توسعه تسليحات هسته اى در حال شكل گيرى است و برخلاف آنچه تا پيش از اين اعلام مى شد كه اين سلاح ها فقط جنبه بازدارندگى خواهند داشت، در حال حاضر كشورهاى دارنده اين تسليحات، آشكارا ديگر كشورها را به حملات اتمى تهديد مى كنند كه براى مثال مى توان به طرح دكترين جديد شيراك اشاره كرد. همچنين تصويب توليد نسل هاى جديدى از تسليحات هسته اى از سوى كنگره امريكا، توسعه مخفيانه تسليحات رژيم صهيونيستى و يا قراردادهاى همكارى بين هند و امريكا نمونه هاى خوبى براى نشان دادن اهميت اين موضوع هستند.
همچنين عواملى مانند رو به اتمام بودن منابع سوخت فسيلى، بى ثباتى در بازار نفت و گاز، افزايش بى سابقه تقاضا براى انرژى به دليل نياز و وابستگى اقتصادهاى رو به رشد كشورهايى مانند چين، افزايش قيمت نفت و از همه مهم تر نداشتن تصور روشنى از شرايط بازار نفت و انرژى در آينده به دليل سياست هاى تهاجمى و يكجانبه گرايانه امريكا در كانون اصلى نفت جهان يعنى خاورميانه، موجب شده است كه كشورها براى حفظ امنيت و منابع خود رقابت گسترده اى را براى تامين انرژى مورد نياز خود شروع كنند.
عواملى مانند رو به اتمام بودن منابع سوخت فسيلى، بى ثباتى در بازار نفت و گاز، افزايش بى سابقه تقاضا براى انرژى به دليل نياز و وابستگى اقتصادهاى رو به رشد كشورهايى مانند چين، افزايش قيمت نفت و از همه مهم تر نداشتن تصور روشنى از شرايط بازار نفت و انرژى در آينده به دليل سياست هاى تهاجمى و يكجانبه گرايانه امريكا در كانون اصلى نفت جهان يعنى خاورميانه، موجب شده است كه كشورها براى حفظ امنيت و منابع خود رقابت گسترده اى را براى تامين انرژى مورد نياز خود شروع كنند.
براى مثال مى توان به قراردادهاى بلند مدت چين با روسيه براى تامين منابع انرژى خود از اين كشور و همچنين تمايل هند و پاكستان براى انتقال گاز ايران به اين كشورها اشاره كرد. همچنين با توجه به وابستگى شديد كشورهاى اروپايى به گاز روسيه، اين كشورها تلاش گسترده اى را براى تنوع بخشيدن به منابع تامين و كاهش وابستگى خود به كار بسته اند.
در چنين شرايطى كشورهاى هسته اى نيز براى حفظ برترى خود در صحنه بين الملل و همچنين انحصار تكنولوژى و منابع اورانيوم، به انعقاد قراردادهاى تعهدآور مختلفى رو آورده اند. در حقيقت اين كشورها با آگاهى از شرايط بازار انرژى و افزايش نياز كشورها در استفاده از انرژى هسته اى، در صددند با حفظ انحصار منابع اين انرژى ارزشمند موقعيت خود را در نظام بين الملل حفظ كنند.
با توجه به عدم تناسب در عرضه و تقاضاى اورانيوم خام و همچنين با توجه به اين كه كانى هاى اورانيوم عمدتا در كشورهاى كانادا، قزاقستان، استراليا، نامبيا، نيجريه و آفريقاى جنوبى متمركز هستند و از سوى ديگر عدم تناسب در عرضه و تقاضاى اين ماده خام موجب شده است با افزايش تقاضا براى ماده خام اورانيوم، قيمت آن در دو سال اخير بيش از دو برابر افزايش يابد.
در چنين شرايطى طبيعى است كه كشورهاى پيشرو به سادگى فضا را براى ديگر كشورها باز نمى كنند و تلاش مى كنند براى حفظ برترى خود اقدام به قراردادهاى تعهدآور در جهت در اختيار گرفتن اين ماده ارزشمند نمايند. قرارداد امريكا با نامبيا، قرارداد خريد اورانيوم چين از استراليا و تلاش روسيه براى ايجاد يك مركز جهانى در جهت انجام چرخه سوخت از نمونه هاى بارز اين جريان محسوب مى شوند.
در چنين شرايطى با توجه به رقابت هاى گسترده اى كه بر سر بهره بردارى و در اختيار داشتن منابع انرژى هسته اى در جهان وجود دارد، اهميت دستيابى ايران به چرخه كامل سوخت هسته اى و پيوستن به باشگاه هسته اى جهان، بيشتر مشخص و دستيابى و استفاده از اين علم پيشرفته و حساس به عنوان يكى از موثرترين عوامل پيشرفت يك كشور محسوب مى شود.
باآگاهى از اهميت انرژى هسته اى در قرن ۲۱ و با در نظر گرفتن موقعيت و جايگاه كنونى ايران به عنوان هشتمين كشور جهان، عقب نشينى در برابر خواست قدرت هاى زورگو مبنى بر محروم كردن ملت ايران از اين موضوع هيچ توجيه عقلانى ندارد و در صورت پايدارى مردم و دولتمردان ايرانى در نهايت قدرت هاى استكبارى مجبور هستند ادبيات و لحن خود را در مورد ايران تغيير داده و ايران را نيز به عنوان يكى از قدرت هاى هسته اى قبول كنند. با توجه به تاكيد ايران بر استفاده صلح آميز از انرژى هسته اى، ايران به عنوان الگويى در جهان تبديل خواهد شد كه با بهره بردارى صلح آميز از انرژى هسته اى، صلح و امنيت را براى خود، منطقه و ديگر كشورهاى اسلامى به ارمغان خواهد آورد.

  انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 176
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی پایه نهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 27   همراه با پاسخ فعالیت ها     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   بکارگریی تم های متنوع، ... ...

دانلود کتاب صوتی نظریه های کلاسیک جامعه شناسی تیم دیلینی

نسخه صوتی نظریه های کلاسیک جامعه شناسی نوشته تیم دیلینی ترجمه: بهرنگ صدیقی و وحید طلوعی حجم: 390 مگابایت   ...

پاورپونت درس دوازدهم فارسی اتفاق ساده

پاورپونت درس دوازدهم فارسی اتفاق ساده  ...


مطالب تصادفی

  • چهار خاصیت اساسی عدسی محدب

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد